منتديات النجم المحبوب الفنان رامي عكاشة
صلي على النبي
أحسنلك سجل معنا مش رح تندم
إنت في منتديات الفنان الرائع رامي عكاشة
يعني منتدى فقدان
نصيحة مني خش وتوكل على الله

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

صلي على النبي
أحسنلك سجل معنا مش رح تندم
إنت في منتديات الفنان الرائع رامي عكاشة
يعني منتدى فقدان
نصيحة مني خش وتوكل على الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو

2 مشترك

نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Empty نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو

مُساهمة من طرف فوفو الحلوة الجمعة يناير 08, 2010 12:21 pm

واحد غبى حكمو علية بالا عد ام : بعد ماعلقوة فى المشنقة قعد يشا ور ويخبط بأ يدة ورجلية _ ففكرواة عا يز يقو ل حا جة ونزلوة بسرعة _ فبصلهم كدة وقا ل _ كنت هنخنق يا جزم

نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Bom نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Bom نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Bom نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Bom نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Bom نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Bom نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_razz نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_razz نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_razz نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_razz نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_mad نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_lol
اغبية راحوا يلعبو ا بليا ردوا واحد منهم وقف فو ق الطربيزة وقا ل انا الجووووووون
واحد را ح يشتر ى عربية لقى كل العربيا ت غا لية علية ؛ بعد ين لقى عربية قد يمة وعليها تراب كتير بس سعرها منا سب ؛ نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_cool نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_cool نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_cool نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_cool نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_basketball نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_basketball نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_basketball نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_bounce نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_bounce نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_bounce نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_bounce نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_sunny نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_sunny نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_sunny

صا حب المحل قلة العربية دى فيها ميزة ها يلة _ بص كدة_قا م ومسح با يدة الترا ب الى عليها قا م طلع منها عفريت قلة شبيك لبيك تطلب اية _ قلة ها ت شا ى للبية حا لا _ وفى لحظة كا نت كبا ية الشا ى موجودةقدام الراجل _ قا م واشتر ى العربية فورا وسا قها ورا ح بيها فى ختة ارض فا ضية كبيرة _ قا م ونزل ومسح التراب من على السيا رة وطلعلة العفريت قلة شبيك لبيك اطلب قلة اسمع _ انا عايز تبنيلى قصر كبير فية جنينة كبيرة وحما م سبا حة و..........قلة حيلك حيلك _ انتا فهمت غلط _ انا شاى وقهوة بس
نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_king نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_king نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_king نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_king نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_flower نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_flower نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_flower نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_flower نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_flower
واحد غبى جا لة عقد عمل فى الكويت _ وفى يوم السفر قا عد فى المطا ر فا لمذيع الداخلى بيقول : على ركا ب الرحلة770المتوجة الى الكويت التواجد بصا لة الد خول : الند ا ء الاخير لركا ب الرحلة 770التو جة الى صا لة الدخول _ فموظف المطا ر بيقلة رحلة الكويت هططلع يا ستا ذ _ فيرد علية ويقلة _ يا عم دول طا لعين رحلة انا طالع شغل
مرة واحد رخم واحد صا حبة بيزوروا فى البيت بيخبط على البا ب _ قلة مين _ قلة انا _ قلة لا مش انتا
جما عة ارها بين اغبية حبوا يفرقعوا مدرسة حطة القمبلة فى الدور الاول واستخبو ا فى التا نى
في وحدة دخلت فيها جمرة الخبيثه و طلعت منها ليش ؟؟؟؟ لقتها اخبث منها

وحده غبيه ماشيه في الشارع وحامله قنينة زيت شافت قشرة موزه واقعه على الارض فكرت وقالت في نفسها اذا مشيت والزيت في يدي راح اوقع انا والزيت.... فراحت حطت قنينة الزيت على الارض وراحت اتزحلقت على قشرت الموز ورجعت اخذت الزيت ومشت هااااااااااااااا

كان في عجوز قاعده التنقز على السرير ليه ؟ علشان يقولون لها اجلسي يابنت نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Icon_flower
كع كع كع كع كع كع كع كع كر كر كر كر

نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Lol

فوفو الحلوة
نجم جديد
نجم جديد

نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو Empty رد: نكت حلوة كتيررر فوتو وشوفو

مُساهمة من طرف أبو لميس الأحد نوفمبر 06, 2011 4:56 am

هههههههههههههههه
يسلمو دياتك

أبو لميس
مشرف قسم التصاميم والصور
مشرف قسم التصاميم والصور

- مواضيع مماثلة